piątek, 6 września 2013

Tydzień.

Pierwszy tydzień licealnych zmagań za nami. Jedna taka zmiana środowiska. Inne zmiany więc także musiały nastąpić. W skrócie powiem - I'M A BIRD ♥ a dokładniej I'M FREE like A BIRD ♥
Wszystko co dobre w końcu szybko się kończy, nieprawdaż. Pora na zupełnie nowy rozdział. Nowych ludzi. Ale bez zapominania o starych. O moich cudownych suodziakach. Wizyty w Społecznej są obowiązkowe. A jakże by inaczej.
Ja w weekend wkroczyłam przeziębiona, z chusteczkami po mojej prawej i termometrem po lewej, gorącej kawusi z Wojtem i 8 okropnych godzinach w szkole. Nie mam siły się tu rozgadywać.
A jak u Was ten pierwszy tydzień? Odezwijcie się do mnie, proszę :*
Następnym razem dłużej, ale to gdy coś się wydarzy bardziej przyjemnego i zaskakującego od ostatnuch wydarzeń w moim życiu. Kocham Was Miśki ♥




na szczęście tylko 36.8
xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^