wtorek, 10 września 2013

Niewidoczni.

Hei ;)
Zacznę od razu. Prowadzę tego bloga Miśki już dość długi czas. Z wieloma przerwami, to trzeba przyznać i kilkoma zmianami, choć tylko jedną tak znaczącą. Teraz zaglądam tu częściej i częściej mam ochotę coś napisać. Jednak powiedzcie mi, dla kogo ja piszę? Moi Kochani Odbiorcy..
Gdy zadaję pytanie, liczę na szczerą odpowiedź. Nie wymagam od Was wiele, jednak bym była ja, musicie być też Wy. By była notka, ja muszę widzieć ruch i zainteresowanie. Właśnie szykuję posta o moim pokoju. Przypomniał mi o tym mój kochany Grubasek Wercia :** jednak już raz pytałam się, czy jesteście zainteresowani taką tematyką i.. nic. Trudno. Może za dużo jak na razie wymagam, ale miejcie też wobec mnie jakieś wymagania. Pomysły, którymi się dzielicie. Spostrzeżenia. I przede wszystkim dawajcie mi motywację, bardzo Was proszę. Najlepiej w komentarzu lub, jak komuś tak wygodniej, na moim asku czy twitterze. Staram się dla Was. I będę nadal, obiecuję. Zaraz wystawiam SONDĘ i liczę na szczere i przede wszystkim liczne odpowiedzi ♥ Teraz lecę pracować nad notką, zdjęciami i wypadałoby jeszcze przygotować się do szkoły ^^ Liceum to jednak duża zmiana, ale ja już tak mam, że zmiany lubię i zawsze znajduję mnóstwo pozytywów. Wy również spróbujcie, jeśli jest Wam ciężko ;)

STANDARDOWO Wera .. tym razem podczas robienia zdjęć do kolejnego posta.


xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^