wtorek, 8 stycznia 2013

My love forever and ever.

Dzisiaj krótko, a treściwie. BOWIE ♥ I lobe you. So happy happy birthday. Dziś David ma swoje 66 urodziny. Ten człowiek jest niesamowity. Kocham go od pierwszej piosenki, jaką usłyszałam i tak już zostało. Największy twórca muzyki, zaraz po Beatlesach oczywiście. A do tego z wiekiem jest coraz przystojniejszy ^^

Przy okazji mogę się pożalić na natłok kartkówek i testów, wystawianie ocen itp. Ale jak już napisałam wam ostatnio [smutam z powodu braku komentarzy ;( ] trzeba szukać pozytywów, a więc od piątku upragnione ferie !! I weźcie mi uśmiech na twarzy przywróćcie.

PS Elvisowi też wszystkiego najlepszego życzę oczywiście ^^
PSS Jak zauważyliście założyłam na facebooku stronkę mojego bloga. Informacje o nowych postach na bieżąco i dużo dużo więcej... Lajkujemy !! Klik możesz zrobić w pasku bocznym bloga *.*


xoxo Niśka

2 komentarze:

  1. Cześć. Kiedyś prosilem cie, abys napisała notkę o pewności siebie. Dzisiaj ją przeczytałem i dziękuję ci za nią. a piszę tutaj, żebyś to zobaczyła. Tak trzymaj :D Podoba mi się twój blog : )

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^