sobota, 12 stycznia 2013

Instagram.

Zbieram się i zbieram, żeby tu napisać i jakoś mi nie wychodzi. Brak pomysłu. Cały dzień siedzę dzisiaj w internecie wpisując coraz to nowe hasła w wyszukiwarkę Google i przeglądam setki, tysiące obrazków. Przewijają się wszędzie. W końcu wpisałam: Instagram...
To cudeńko jest genialne. Zakochałam się w tym programie od pierwszego wejrzenia. Ale to cudeńko jest jednocześnie zbyt nowoczesne do mojego biednego smartfonika, co sprawia, że biedna jestem i ja, bo nie mogę go posiadać. Dlatego zadowalam się jedynie wyszukanymi inspiracjami i żyję nadzieją, że już niedługo dostanę nowe urządzenie, które nie będzie miało problemu z instalacją Instagrama. ^^









Właśnie zaczęły mi się ferie, więc coś czuję, że będę tu regularnie zaglądać ;)
xoxo Niśka

Zapraszam do lajkowania fejsbuczkowej strony ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^