wtorek, 15 stycznia 2013

Ferii czaaaas.

Nawet miło się zaczynają te ferie- 4 godziny matmy i fizyki, ale potem wypad do Potworka i miły czas w galerii. Chyba nie będę się rozwijać na temat naszych planów i poczynań, bo jeszcze uznacie nas za chore psychicznie. Generalnie to nastawiona jestem pozytywnie na wszystko co mnie otacza. Doszłam niedawno do pewnego wniosku, który rozważam i dokładnie interpretuję, a poza tym wpadam na bloga i spada mi motywacja. Miał być nowy rok i większy ruch tutaj, albo uwidocznienie tego ruchu. A tu nic. Pustka. Smutam :(
Ale i tak was kocham. Nawiedzam tumblr. i weheartit. Wpadam na ask.fm i formspring, ale to tylko zabijanie nudy. No i SongPop na facebook'u xD.
Ehh wy moje wredoty. Czytajcie sobie moje nudy, ale wpadnijcie też na inne blogi (zakładka Znajdź mnie). Miłych ferii tym, co je mają i tym, co będą mieli to też, tak na zapas ^^


xoxo Niśka

2 komentarze:

  1. ładny kolor lakieru :D ja ferie dopiero za 2 tygodnie -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie pisze komentarzy, ale czytam twoje posty. Tylko nastepnym razem czekam na dłuuuższy! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^