poniedziałek, 7 stycznia 2013

Obiecana pewność siebie.

No to pora zacząć. Ale od czego...
W zasadzie co to znaczy być pewnym siebie? Trudno powiedzieć. Moim zdaniem chodzi o to, by lubić samego siebie i nie zwracać uwagi na to, co inni powiedzą, co nie równa się temu, by mieć zdanie wszystkich ludzi głęboko w dupie. Jesteśmy jacy jesteśmy. Nie zmienimy tego. Choćbyśmy bardzo chcieli- nie da się. Nie próbujmy tego robić. Po co zmieniać się dla jedengo idioty, skoro gdzieś czeka ktoś, kto pokocha nas za to jacy jesteśmy na prawdę? Musimy siebie zaakceptować. Ale tu pojawia się coś takiego jak kompleksy. Pewnie każdy je ma, choć nie zawsze się przyznaje. Ja też wcale nie twierdzę, że jestem idealna, ale nic nie poradzę, że jestem nieskromną egoistką i narcyzem. Zawsze mówię ludziom jedno: SZUKAJ POZYTYWNYCH STRON!! Szukajmy plusów, pozytywnych stron życia, które przywołają uśmiech na twojej twarzy. Nic nie jest nigdy smutne i ponure. Swoimi oczami dostrzegaj tęczę za stertą szarej rzeczywistości. Uśmiech. Optymizm. To cała ja. Ludzie ranią, nic nie poradzisz. Ale nie żałuj tego co się stało, bo przecież wcześniej dali nam szczęście. O nim pamiętaj. Pamiętaj - pozytywy ^^.

Chcecie wiedzieć coś więcej? Nowe propozycje? Podoba wam się? Napiszcie cokolwiek, bym wiedziała, że jesteście ;)


xoxo Niśka

4 komentarze:

  1. Dziękuję ci za radę na forum. Jesteś świetna w tym. Mam nadzieję, że uda mi się stać się wreszcie pewna siebie, a jeśli nie... To trudno :). Taka jak widać mam być.Jeśli będę chciała jeszcze jakiejś rady, postaram się zwrócić do ciebie . :) "Ola.123"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze służę pomocą. Pisz tutaj lub na maila. Jest w zakładce "Kontakt" ;) Powodzenia po raz kolejny.

      Usuń
  2. Hej. Znalazłam niedawno coś takiego http://pewnośćsiebie.pl/ebook1/ Bardzo mi to pomogło i zmotywowało. Warto spróbować tym bardziej, że jest to za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  3. A korzystał ktoś może z Afirmacji Hepika na pewność siebie?
    Na wielu forach je polecają - co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^