piątek, 12 października 2012

Sny...


Każdy z nas ma sny. Sny jak to sny. Bywają straszne. Ale bywają też takie przyjemne. Rzadko kiedy zastanawiamy się, co przez to chciała nam powiedzieć nasza podświadomość. Dużo ludzi twierdzi, że są one skutkiem naszej wyobraźni czy fantazji… Ale moim zdaniem nie zawsze. Raz na jakiś czas zdarza się sen, który sprawia, że jesteś kompletnie zdezorientowany. Masz tak czasami? Czy choć raz w twoim życiu, nie rozumiałeś, dlaczego śni ci się coś tak dziwnego? Ostatnio zdarza mi się to częściej. Nie wiem, o co chodzi. Sny są dla mnie sprzeczne. Choć po jakimś czasie zaczynają się układać w logiczną całość. Jest to jakiś znak. Jakiś sygnał. Dla mnie? Może dla ciebie? To serce czy mózg? Może wszystko na raz. Nie wiem jak mam to odebrać. Zastanawiam się. Dążę do jakiegoś wniosku. Ale nie mogę go znaleźć. Błądzę. Wszystko wydaje mi się do siebie podobne, a jednak inne. Szukam związku między jednym a drugim. Widzę kilka. Ale czy to możliwe? Czy to możliwe, że w głębi czuję coś innego niż zawsze mi się wydawało? A może to się zmieniło. Ale tak nagle? Może nie nagle. Może cały czas byłam w błędzie. Tak trudno mi w to uwierzyć. Kiedy ci na kimś zależy, czujesz to każdym zmysłem. Kiedy ci zależy, jesteś zdolny do wszystkiego. Kiedy wiesz, że coś z tego może być, walczysz. Jednak przychodzi chwila, w której nadchodzi coś czego się spodziewałeś. Co sprawiło, że wiesz, dlaczego wtedy nie walczyłeś. Upadasz. Ale jednak się podnosisz. Szybko. Za szybko. Czy to coś znaczy? Czy te sny rzeczywiście chcą ci przekazać, że na kimś zależy ci bardziej i to od dawna? Ale jak mi zależy? Kim jest dla mnie ta osoba? Kim chcę, żeby była? Czy ja czegoś w ogóle chcę? Chcę być tylko szczęśliwa. Mieć przy sobie osobę, która rozumie bez słów. Wie gdzie jestem, gdy nie ma mnie przy niej. Przychodzi. Rozwesela. Pociesza. Nie pyta. Przytula. Kocha.

To by było tyle na dzisiaj. Minął już cały tydzień. Pora się wyspać, bo weekend też będzie pracowity. Jak u was mija jesień? Odpisujcie ;)


xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^