poniedziałek, 5 maja 2014

{ snapchat }

Snapchat. Aplikacja, która od kilku miesięcy podbija nasze serca i zrzesza coraz więcej ludzi. Przekonuje do siebie. Udoskonala się. Zmienia. Założyłam pod wpływem jednej osoby. Dla żartu. Dla zabawy. Nie do końca wiedziałam, o co w tym wszystkim chodzi. Wciągnęłam się. Zaproponowałam mojej kochanej kuzynce i dziś żadna z nas nie wyobraża sobie dnia bez tzw. snapa. To uzależnia. Wśród mnóstwa znajomych znajduje się też miejsce dla osób z instagrama czy aska. Teraz zapraszam także Was- moich czytelników. Masz? Zaproś mnie! Nie masz? Polecam, załóż! Gdy tylko masz z kim rozmawiać staje się to niesamowitą przyjemnością. Zdecydowanie poprawił mi się przez to kontakt z Wercią. Wiem, kiedy pije herbatę i kiedy uczy się do ważnego testu. Niby banalne rzeczy, ale w naszych czasach opieramy się na takich drobnostkach. Recenzja dla snapchata.. Absolutnie na tak!



xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^