niedziela, 24 listopada 2013

Niedzielny magazyn pasji.

Dzisiaj stałam sobie w kuchni nad kolejną porcją ciasteczek i przypomniałam sobie o tym dawno nieporuszanym przeze mnie temacie na blogu.. Pasja..
Nie pisałam, bo nie miałam pomysłu, co jeszcze jest dla mnie bardzo ważne. Dziś już wiem: PIECZENIE
Kocham kuchnię, ale jedynie wtedy, gdy stoję nad słodkościami. Prawie codziennie odwiedzam blogi z cudnie wyglądającymi wypiekami i innymi rozmaitościami. Nieraz oczywiście przepisy wykorzystuję i całkiem nieźle mi to wychodzi.. Przynajmniej do tej pory i zdaniem wszystkich moich konsumentów ^^
Zwykle zaglądam na:
http://www.mojewypieki.com
http://cioccolatogatto.blox.pl
Już zasadzam się na świeżo wydaną książkę pierwszej blogerki- Doroty Świątkowskiej i mam nadzieję, że jak najszybciej wpadnie ona w moje ręce. Tymczasem skończyła piec kruche ciasteczka <z jej właśnie przepisu> na prezent dla Kasi, która dziś obchodzi swoje sweet sixteen. Doszłam w końcu do wniosku, że co jak co, ale jedzenie to zawsze dobry podarunek. Tak samo zrobiłam z własnymi urodzinami- ciasteczka zamiast standardowych cukierków. I w ten oto sposób wiem, jak rozwiążę problem Mikołajek..





















xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^