wtorek, 24 września 2013

Honey, I'm Home.

No więc wróciłam. Wczoraj po 18 wylądowałam na warszawskim Okęciu tym samym witając z powrotem Polskę. Nie powiem, że nie tęskniłam *.* Brakowało mi moich Kangurów, Wojta, Bartuli. Ale teraz za to będę gdzieś głęboko w duszy tęsknić za Londynem. To wprost cudowne miasto i cieszę się, że miałam okazję spędzić w nim tyle czasu. Przebywanie wśród tamtejszych ludzi i życie ich życiem to niesamowite doświadczenie, choć nie potrafiłabym tak chyba na co dzień.
Obecnie włożyłam do laptopa kartę SD z aparatu (ach ta rozszerzona informatyka ;3) i zabieram się za na razie powierzchowne przerzucenie zdjęć. Te z telefonu już tu mam, więc przedstawię, co najważniejsze w nieco słabszej jakości niż później.
Nie mam czasu dużo pisać, bo teraz niestety trzeba nadrabiać zaległości z wrześniowych wakacji. Do.. kolejnego spotkania niedługo :**

wyruszamy na podbój Londynu - w samochodzie o 1.30 i na lotnisku o 5.00 :o

wylądowaliśmy w Anglii - Luton Airport

dotarliśmy na Hither Green; Trafalgar Square

mam manię robienia zdjęć znaczkowi Underground <3

Madame Tussauds Museum

londyńskie metro; sklep z pamiątkami przy Picadilly Circus

Big Ben; Trafalgar Square

a w deszczowe dni zwiedzanie dworców; King's Cross <fani HP ♥>

Londyn nocą; widok z London Eye

i ten moment, kiedy nie możesz kupić żadnej płyty ulubionego wykonawcy, bo masz już wszystkie te piosenki o.O

własnoręcznie zrobiłam i nieco przerobiłam ^^

Postaram się jeszcze zrobić post z londynowym instagramem, dla tych, którzy mnie tam nie śledzą. Więc będę tu już niedługo.

xoxo Niśka

2 komentarze:

  1. Ładne Zdjęcia
    Zapraszam do Siebie!
    http://kobieta-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjecia ! :D
    haha i to na ktorym jestescie cala rodzinka i Grześ prezentuje buta ;p

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^