środa, 21 sierpnia 2013

MIX photos of Instagram MAY/JUNE.

Tą notkę robię z wyprzedzeniem, bo boję się, że znów mnie coś od Was oderwie. Kilka kluczowych informacji:
-Zaraz nowy rok szkolny. Nowe liceum. Nowa klasa. I wszystko takie nowe. Lekki stresik. A jak u Was?
-Cały czas czekam na 23 sierpnia i uspokajam swój mózg. Trzymajcie kciuki.
-Jestę artystkę. Usilnie dekoruję swój pokój nowymi własnoręcznymi drobiazgami. Chcecie o tym post?
-Tęsknię za moim kochanym Grubaskiem :* <pewnie to czytasz>
-Jestem uzależniona od Instagrama i to tylko mała część zdjęć z niego <kto obserwuje, ten wie>
-Mam wiele ciekawych pomysłów na bloga, ale moje lenistwo wygrywa :(
-MOTYWUJCIE MNIE!
-I staram się pisać opowiadanie. Informacje o rozdziałach są tu na bieżąco. Lecz nadal zapraszam http://i-am-possible-mystory.blogspot.com 
-Zapraszam też na aska. TT na razie zawiesiłam. Ale znając siebie na krótko.
-No i nie mam już weny.
-Będę więcej pisać. Obiecuję.

ENJOY! Jeśli jeszcze nie widziałeś ^^

Nisia na sesji w ogrodzie włoskim
fot. Basia ♥

1. prezentacja na historię ; 2. pakowanie na zieloną szkołę ; 3. poranne niebo w Kielcach ; 4. jestę absolwentę gimnazjum

1. selfie ; 2. hello june ; 3.nóżki i piżamka pod kolor pościeli :p ; 4. selfie
sezon na truskawki ♥
1. nails ; 2. Nisia artystka na matematyce ; 3. nowy zegarek z Lacoste <3 ; 4. biografia Adele w oczekiwaniu na podsumowanie konkursu

1. kapsel z Bożego Ciała ; 2. Friend's Day ; 3. próby do koncertu wakacyjnego z Julką i Anią ; 4. Nisia po randce o 22
spacer z Basią na Wietrznię ♥ 

Niedługo InstagramoweLove z wakacji <3 a tymczasem idę się motywować do pracy. Kocham Was.

xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^