czwartek, 27 czerwca 2013

Obsession session.

Miałam się już wcześniej zebrać. I napisać. Ostatnio naszła mnie faza na czytanie starych postów na tym blogu.. 23 lutego.. "[...] przeżywałam sercowe problemy przyjaciela, próbowałam jak zwykle ogarnąć świat, śpiewałam na przystanku autobusowym, zauroczyłam się [...]"


.. ZAUROCZYŁAM SIĘ ..

23 lutego .. a dokładnie 3 miesiące później- 23 maja .. zauroczenie, które po drodze zamieniło się w zakochanie, przerodziło się w .. związek. Przypadek xD ?


To tak po krótce, ale dziś występuję do was ze zdjęciami z dzisiejszej sesji w ogrodzie włoskim przy naszym kochanym Pałacu Biskupów Krakowskich ^^ Postanowiłyśmy wykorzystać ostatnie dwa dni bycia gimbusem. Wybrałyśmy się tam, gdzie wszystkie fejmy robią sobie zdjęcia do fanpage'ów KtośTamKtośTam Photography <BEKA> A więc i my jesteśmy teraz fajne *.* 


Więcej rozpiszę się, gdy jutro, po rozdaniu świadectw i włóczeniu się po mieście siądę tutaj, na tym łóżku z pełną świadomością, że właśnie skończyłam gimnazjum, rozstałam się z kochaną klasą, szkołą, zostałam ze stertą zdjęć i wspomnień, idę zaraz do wymarzonego liceum, po nowe doświadczenia, znajomości z nadzieją na nie zgubienie tych starych, na pozostanie w tym wszystkim sobą i tylko sobą, na zmiany tylko i wyłącznie na lepsze. 


Enjoy ..






















xoxo Niśka

1 komentarz:

  1. śliczne zdjęcia. śliczna jokość. Na prawdę jesteś cudowna *.* pozdrawiam i zapraszam na mopje blogi :

    po-lepsze-jutro.blogspot.com
    the--way-to-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^