czwartek, 4 lipca 2013

Wakaaaacje.

Na każdym blogu jaki obserwuję od razu pojawiały się posty o tym, że właśnie skończyliśmy rok szkolny. Teraz radujmy się wolnością. Bo są wakacje. Tak są. I dopiero teraz to czuję. Nie wiem czemu. Ale piszę tego posta dopiero w chwili, gdy dotarła do mnie mentalnie ta informacja, została dokładnie przeanalizowana i przefiltrowana przez mój mózg i dopuszczona do każdego najdrobniejszego elementu mojego ciała.
Dziś 4 lipca. Cały czas mam wrażenie, że dzisiaj jest jakieś amerykańskie święto.
Ale u nas w Polsce. W Kielcach. Tutaj. Dziś. Wywieszono, udostępniono nam- już obecnie nie gimbusom- listy uczniów zakwalifikowanych do poszczególnych szkół ! Oczywiście przyjęcie mnie było tylko formalnością <DUMA> hehe pierwsze miejsce na liście ^^ Jaram się
Więc dzisiaj jeszcze lecę złożyć oryginały świadectwa i zaświadczenia do mojego kochanego Słowaka. Ludzie, mam 22 chłopaków w klasie ! AAA to piękne. I tylko 11 dziewczyn. Hmm.. Ale na razie się tym nie interesuję, bo mam swojego kochanego skarba, który cholernie boi się o konkurencję. Choć teraz się troszeczkę posypało :( smuteczek . Nienawidzę układać sobie w głowie najgorszych scenariuszy, ale tak to już ze mną bywa. Niestety. Ehh jebana miłość. Może przesadzam, ale tak bardzo boję się go stracić i to jeszcze przez taką głupotę.
No ale dość narzekania. Wieczorem jeszcze wbijamy do kina na Stażystów. GOOGLE. Zobaczymy, ale mam zamiar się baardzo uśmiać. Gimbusy i gimbusiara do ataku !
I pamiętaj : jak ci zimno to potrzyj o trampolinę, bo wtedy wytwarza się energia, a część energii spierdala w ciepło. *.* Maksiu the best FIZYK .

AAA zapomniałam. Z poniedziałku na wtorek była zaaarąbista SWEET SIXTEEN mojej zaaarąbistej BASI <3 Relacja już niedługo.


no paczać ^^ Wercia w 1b wśród 2 olimpijczyków i 11 dziewczyn *.* DUMAA
Standardowo też JA :3 No bo tak jakby mi wczoraj odwaliło z tego smuteczku. Bo wszystko lepsze niż depresja. A najlepsze zdjęcia kamerką w laptopie hehe >.< Bluzka ze Społecznej przywołuje wspomnienia <łezka> Łapać mnie ! Które najlepsze?







xoxo Niśka

1 komentarz:

  1. Śliczna jesteś. *.* Ładne foteczki.

    +Obserwuję, bo fajnie tu. Miłoby było jakbyś zaobserwowała również mojego bloga i skomentowała nową notke :)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^