sobota, 1 czerwca 2013

Dzień Dziecka .

Hej Miśki. Dzisiaj nasze święto ! Jest faza . Ale u mnie na przykład właśnie pada deszcz . Niefajnie :( . Mamcia pojechała po brata i tatę, bo właśnie skończył się mecz Vive z Barceloną . Przegraliśmy :( . No ale cóż.

MÓWI SIĘ TRUDNO
I PŁYNIE SIĘ DALEJ
~Dori

Kocham ją. Boszz. Tak trudno uświadomić sobie nagle, że po wakacjach nie będziemy już gimbusami. LOL. Wczoraj odwaliliśmy mega Gimbofazę ^^ Barwinek, plac zabaw, zdjęcia w lustrze w Zbyszku xD I ochroniarz się wkurzył. I łaził cały czas za nami. No trochę wolności osobistej proszęęę !

Mamy też genialne zdjęcie na pasach JUST LIKE The Beatles ! Ja jestem just like Michael Jackson . No i jest nas troje . Więc generalnie doszłam do wniosku, że to dwaj zmarli Beatlesi i MJ . Pasi ? No to dopszzz .

Nie mogę się przestawić jaki mamy dzień tygodnia. Wiem tyle, że teraz 2 dni szkoły iiiii ... Zielona Szkoła ! Woo Hoo . Cieszmy się i radujmy się w nim . Mamy już czerwiec. Ten czas tak szybko płynie. Ten rok szkolny był bardzo burzliwy i zaskakujący. Niech ten czerwiec wszystko wyciszy, uspokoi, ułoży. So...

Dear June,
Please be good for me . Be awesome . Be crazy . Be warm and sunny . Bring to me so much love and calm . Make my dreams come true . Don't let me down .


Le ja robię naleśniki ^^


Plac zabaw i gimbusy zawsze spoko

I macie dwóch Beatlesów i MJ ♥

Zapraszam na instagrama !
I piszcie co myślicie o takich postach jak ten, czy poprzedni :**

xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^