środa, 12 września 2012

Coś na odstresowanie...

Ostatnio przez wkurzającą pogodę jestem bardziej ospała. Z kolei szkoła dokłada swoje- kartkóweczki, długaśne prace domowe. Ehhh tego już trochę za wiele. Jednak znalazłam idealny sposób na odstresowanie. Regularnie oczywiście odwiedzam mojego ukochanego bloga nad-przepascia.blogspot.com. W sumie to on poniekąd zainspirował mnie do tego co właśnie pokochałam. Dużą rolę odegrał też kwejk ;D, na którym znalazłam reklamę... Allani !! Jest to genialna strona, na której tworzysz swoje własne niepowtarzalne zestawy, a inni użytkownicy mogą ocenić twój gust. Jest to świetna sprawa. Codziennie jeden czy dwa zestawy i od razu trochę lepsze samopoczucie.
Spada ono jednak gdy widzę BRAK komentarzy i małą ilość odwiedzających bloga. Kochani... Proszę, jeżeli wam się podoba- skomentujcie. Ja odpowiem na wszystko. Możecie podsyłać mi propozycje postów. To na was buduję tego bloga, więc bez was nie ma on sensu. Pokażcie mi, że jesteście. :*

I kilka zestawików ;)



 




2 komentarze:

  1. Świetne zestawy. Ja spędzam na allani dużo czasu żeby się odstresować kiedy już mnie prace domowe całkowicie dobijają.:D
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuję żyć chwilą, niczego nie planować :):)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^