niedziela, 9 września 2012

Niedzielny magazyn pasji...

Dawno tu nie zaglądałam. Przepraszam was bardzo, jednak rok szkolny, a wcześniej przygotowania do niego robią swoje. Tyle rzeczy zwaliło mi się na głowę. Jednak przyszedł upragniony weekend i możliwość wylania swoich myśli na... bloga. Ja już tak mam- gdy coś za bardzo zaprząta moje myśli muszę wyrzucić to z siebie i stworzyć dokument pełen moich przemyśleń. Tak właśnie powstają pliki do działu Moja twórczość. Nie wszystko mogę wam udostępnić, ponieważ a nóż widelec ktoś z moich znajomych przeczyta to i znajdzie w tekście odnośnik do siebie lub kogoś, kogo znamy, a to nie zawsze byłoby miłe. Z góry przepraszam tych ludzi. ;)
Ale skoro piszemy tu o pasjach, to właśnie zrobiłam mały wstęp do pasji zatytułowanej przeze mnie Rządza pióra. Czasami po prostu siadam przy komputerze i piszę. Nie bezmyślnie, tylko na jakiś wyznaczony temat, który nasuwa się sam. Piszę spontanicznie, ale usystematyzowanie. Ostatnio preferuję coś w stylu rozmowy z osobą, która nie wypowiada się w tekście. Pytania. Odpowiedzi. Zagadki. A z resztą sami możecie ocenić wchodząc w kategorię Moja twórczość.
A wy jakie macie pasje? Co dzieje się z waszymi myślami, których czasami jest za dużo? Może wy też lubicie czasami się wypisać. Proszę serdecznie o komentarze ;).


xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^