czwartek, 8 listopada 2012

Lenistwo moje mnie przeraża

Jutro sprawdzian z fizyki, a ja... oczywiście siedzę sobie w internecie. Najpierw facebook. Ale zaraz spadam na weheartit.com ( właśnie zapraszam na mój profil na we♥it- link w lewej kolumnie strony). A i teraz jeszcze tumblr. Oooo... mój- glossy-gossip.tumblr.com ;)) Może zajrzycie. W każdym bądź razie muszę iść się uczyć. Was zostawię z możliwością znalezienia mnie gdzie indziej ( także zakładka Znajdź mnie...).

Wiem, że powinnam wpadać tu regularniej i częściej coś skrobnąć, ale brakuje mi dni w tygodniu. Ale zbiorę się w sobie... A raczej mam nadzieję. Wychodzi na to, że w moim życiu nie dzieje się nic ciekawego. No cóż... Przeżyję to jakoś...

Dziś zamiast zdjęcia wspomnienie piątkowej party hard ^^ Moje małe wredoty wiedzą o co chodzi. Pisałam wam, że idę do przyjaciółki. TyToń i Yellow Submarine + ta piosenka + paluszki = ... coś w każdym bądź razie z tego wyszło xD


xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^