czwartek, 8 sierpnia 2013

MIX of fashion inspirations.

Inspiracje modowe. Coś, co od jakiegoś czasu bardzo do mnie przemawia. Przyciąga mój wzrok. Hipnotyzuje. Zatraca w marzeniach. Ślicznie ułożone i dobrane zestawy na każdą okazję. Mam tego już mnóstwo na pamięci komputera. I właśnie teraz, po dość długim zbieraniu się do tematu, zaczęłam tworzyć własne. Więc efekty mojej pracy niedługo, a teraz inspiracje. Mam nadzieję, że się wam spodobają. A ja idę walczyć z ciuchami, butami, biżuterią i innymi pierdółkami. Całuski :**
















xoxo Niśka

6 komentarzy:

  1. Świetny blog, bardzo inspirujący. Zajrzyj na mój blog z modowymi inspiracjami – www.kashmirinspirations.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey. Boskie zestawy

    http://thepinkworlddairy.blogspot.com/

    Może współpraca?

    OdpowiedzUsuń
  3. z niecierpliwością czekam na efekty Twojej pracy <:

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^