poniedziałek, 8 lipca 2013

New in.

Tytuł posta taki... nowy. NEW IN. Kojarzycie pewnie z różnych blogów modowych, którym ja oczywiście nie jestem. Jednak przyszły wakacje. A z nimi letnie wyprzedaże i szał zakupów. Więc i ja nie raz wyrwałam się do galerii, by uzupełnić braki na półkach. Choć czy ja wiem, czy takie braki. Dokładnie wczoraj wzięłam się za sprzątanie szafy i wywaliłam chyba z 1/3 ciuchów. Mam dwie puste półki więcej, z 10 wieszaków i dwa razy przejrzyściej na zapełnionych półkach. To piękne uczucie, choć wiem, że zaraz znowu będzie tam jeden wielki bałagan.
Wiosenne porządki robione latem, bożonarodzeniowe pierniki wcinane właśnie teraz przeze mnie w moim kochanym łóżeczku. Nie jest to co prawda ani dobra pora dnia, ani roku. Ale są wakacje. Trzeba robić różne dziwne rzeczy.
A więc NEW IN w mojej szafie i NEW IN na tym blogu. Mam nadzieję, że się wam spodoba.
Teraz jadą do mnie właśnie moje Grubaski ♥ nocnym busem. Przyjazd do Kielc o 7:30, więc mam wczesne wstawanie, ale w końcu jest to po coś! Tak więc ostatni post pisany w tej mojej letniej samotności. Postaram się zdać wam jakąś relację z naszego włóczenia się po mieście i może razem z nami pozwiedzacie i odkryjecie Kielce ^^. W końcu przez następne kilkanaście dni będę przewodnikiem *.*

Enjoy !

Bluza, Cropp
Koszulka, Stradivarius

Bluzka, Cropp

Sweterek, Bershka

Spodenki, Cropp
Torba, Sinsay



Dobre są te pierniczki ^^ Ale teraz już dobranoc. Pewnie zaraz sobie przypomnę, czego tu nie napisałam, ale to trudno. W końcu co się odwlecze, to nie uciecze, czy jakoś tak.

xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^