środa, 2 stycznia 2013

Mobilizacja.



I jak na razie jest dobrze, ale wiem, że to dopiero początek. Zdążę się jeszcze rozleniwić, ale trzymajcie mnie w moich postanowieniach, komentujcie proooszę ;)
Ale co do mobilizacji, to wypuściłam właśnie, po długiej przerwie, kolejny ( IDEALNIE 13 ♥) rozdział mojego opowiadania. Ciekawi? Widzieliście już? Jeszcze nie? No to serdecznie wszystkich zapraszam na http://stojac-nad-przepascia.blogspot.com ^^
Jest ze mną dobrze i może nawet ten rok nie będzie taki zły. Przede wszystkim teraz stawiam na siebie.
Zaproponowany wczoraj post pojawi się niebawem, jak tylko przysiądę na dłużej przy laptopie. Obiecuję. I oczywiście zapraszam i zachęcam do podsuwania mi waszych pomysłów.

Wygrzebałam jakieś stare z wakacji ;p


xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^