środa, 23 stycznia 2013

Coś nowego?

Siedzę sobie tutaj i myślę nad tym moim blogowaniem. Uwielbiam to robić, choć wiem, że nie jestem systematyczna. To jest moja odskocznia. Czasami mam milion pomysłów i muszę je gdzieś wrzucić. Czasami nachodzi mnie faza przemyśleń i wtedy piszę tylko po to, by pisać. Nie wiem czy to komuś coś daje, ale mi daje bardzo dużo.
Pewnie co jakiś czas wpada tu jakiś nieznajomy i wypada już nigdy nie wracając. Ale skoro są też tacy, co zaglądają co jakiś czas, by sprawdzić moje wysiłki, to może właśnie oni chcieliby się czegoś o mnie dowiedzieć. Przeglądam ostatnio wiele blogów, myślę nad udoskonalaniem mojego, rozpowszechnianiem go. Często spotykam się z postami z pytaniami. Macie ochotę na taką nowość tutaj? Macie jakieś pytania? Śmiało. Propozycje także mile widziane, tylko nie zawiedzcie mnie i nie wyrzucajmy tego pomysłu do kosza ^^


xoxo Niśka

2 komentarze:

  1. Boże, cudowny blog, nieziemska grafika, świetny post *__*. Oczywiście obserwuje. Mam nadzieję, że się odwdzięczysz :). http://www.juulka-juulka.blogspot.com

    Pozdrawiam, Juulka ♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć Veronica (*urodziłaś się w Polsce, że twoje imię pisze się przez v i c?)
    Mam parę pytań i mam nadzieję, że odpowiesz na nie :D
    1.ulubiony film?
    2.jakich chłopaków lubisz? :)
    3.na co zwracasz uwagę, gdy kogoś poznajesz?
    4.jak spędzasz wolny czas? jakie masz hobby?
    5.lubisz sport?
    6.ile masz lat? (chyba gdzieś wspominałaś, ale mi to umknęło)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^