piątek, 26 października 2012

Weekendowo



Nie wiem czy to normalne, ale tydzień szkoły kończę pozytywnie, za to zaczynam dość negatywny weekend. Nie chce mi się ruszać z domu, ale mus to mus. W szkole mam dość zakręconą sytuację. Dzisiaj z M. stworzyłyśmy schemat "uczuć" w naszej klasie i poczułam się na nim nieco osaczona xD. 3 razy żegnałam się z jednym kolegą, inny pożegnał się ze mną po raz pierwszy w życiu, a trzeci twierdzi, że dobrze mu idzie zarywanie do mnie. To ostatnie mnie powaliło :DD Do tego 3- z bios logos i apel o papieżu. ABBA OJCZE !! Ehhh S. ...W każdym bądź razie pozytywnie jest ^^

A jak u was? Może coś mi tu skrobniecie *.* Hohohoho wyciągnęłam dzisiaj moją kochaną czapkę ♥


xoxo Niśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^