sobota, 4 sierpnia 2012

Zmiany, zmiany...

Changes, jak to śpiewał David Bowie. Moi drodzy! Od dziś zaczynam stopniowo zmieniać oblicze mego bloga. Po pierwsze wygląd. Po drugie nazwa i adres URL. Po trzecie treści tutaj się pojawiające. Teraz to miejsce będzie formą mojego pamiętnika z uwzględnieniem wcześniejszych zamysłów, a mianowicie nie zabraknie recenzji książek, filmów czy kilku słów na temat muzyki. Wszystko jednak będzie bardziej przejrzyste i uporządkowane. Zapraszam więc do odkrywania nowości ;)
xoxo Niśka

4 komentarze:

  1. Fajny blog. Jestem ciekawa jaki będzie po tych zmianach.
    czeakm na kolejny post i zapraszam do siebie
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Mój ma formę pamiętnika jak chcesz to zajrzyj
    olacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za miłe komentarze ;) postaram się prowadzić blog jak najlepiej jak mogę. może zaczniecie obserwować, ja zaś wpadnę do was...?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz jakiś ślad ^.^